
KÖSZÖNTŐ
A #hellodivat Divatipari Stratégiai Nap Magyarország első olyan rendezvénye, amelynek célja, hogy a divatipar képviselőinek bevonásával megszülessen egy paradigmaváltó stratégia, amely hosszú távon biztosítja az ágazat hatékony működését. Az egész napos konferencia a divatipar négy alappillérének – az oktatásnak, a stratégiának, a gyártásnak és a kereskedelemnek – legfőbb kérdéseit, trendjeit és kihívásait járja körbe panelviták keretein belül, melyek segítségével a későbbiekben kiaknázhatjuk a divatipar eddig kihasználatlan lehetőségeit.
A Magyar Turisztikai Ügynökség Divatipari Marketing Igazgatósága jelenleg a magyar divatipar 5 éves stratégiáján dolgozik, azonban ez a kulcsdokumentum nem lehet teljes a hazai szakma szereplőinek bevonása nélkül. Éppen ezért küldetésünknek tekintjük, hogy az első Divatipari Stratégiai Napot a legmagasabb színvonalon, olyan elhivatott szakemberek részvételével tartsuk meg, mint Ön.
HELYSZÍN ÉS ÉRKEZÉS
Helyszín:
A #hellodivat Divatipari Stratégiai Nap helyszínéül a gyönyörű Budapest Music Center szolgál.
Érkezés: A helyszíni regisztráció név szerint történik. Emlékeztetőt róla a rendezvény előtti napon kap levélben a technikai részletekkel.
Parkolás: A gépkocsival érkezők a Mátyás utca túloldalán található Corvinus Egyetem mélygarázsában parkolhatnak.
Helyszín
Budapest Music Center
Budapest IX., Mátyás utca 8.
Érkezés
2017. december 5.
(kedd) 8.30
Megközelíthetőség
4-6 villamos Boráros tér,
2 villamos / M4 Fővám tér
PROGRAMOK
08.30 – 08.50
REGISZTRÁCIÓ
Név szerinti regisztráció a helyszínen.
09.00 – 09.15
MEGNYITÓ
Az eseményt megnyitja Bata-Jakab Zsófia, a Divatipari Marketing Igazgatóság igazgatója.
09.15 – 10.30
I. PANELVITA: A STRATÉGIA SZEREPE A DIVATBAN
A divatot értelmezhetjük művészeti ágazatként és kereskedelmi célt szolgáló iparágként egyaránt. Az I. panelvita célja, hogy a két, egymástól eltérő nézőpont között hidat képezzünk. Hogyan lehet eladhatóvá tenni egy designt? Hogyan lehet megtervezni olyan eladható terméket, amivel a designer is tud azonosulni és a célközönség igényeit is kielégíti?
Moderátor: Szűcs Anita, a Maison Marquise márka ügyvezető igazgatója

Szabó Edit
Befektetési menedzser


Lászlóffy Vivien
Ügyvezető igazgató


Abodi Dóra
Divattervező


Gém Péter
Ügyvezető igazgató

10.30 – 11.00
SZÜNET
11.00 – 12.15
II. PANELVITA: AZ OKTATÁS SZEREPE A DIVATBAN
Mint minden területen, a divatiparban is elkülönül az oktatás elméleti és a piac gyakorlati területe. Hogyan lehet átmenetet teremteni a két sík között? Hogyan látja ezt a frissen végzett hallgató és hogyan éli meg az oktatási intézmény vezetője?
Moderátor: Bujdosó Bianka, az ACG ügyfélkapcsolati igazgatója

Koós Pál
A Design Intézet igazgatója


Tömpe Lia
Főigazgató


Tóth Bori
Tervező


Sümeghy Claudia
Tulajdonos

12.15 – 13.00
EBÉD A BUDAPEST MUSIC CENTERBEN
13.00 – 14.15
III. PANELVITA: A GYÁRTÁS SZEREPE A DIVATBAN
A divat mögött álló nem is olyan könnyű könnyűipar szerepét, jelenlegi helyzetét, legfőbb kihívásait és az erre adott megoldási lehetőségeket fejtik ki a panelvita résztvevői.
Moderátor: Vági Oszkár, az Eurotextil Kft. ügyvezető igazgatója

Csátné Dajka Judit
Kereskedelmi vezető


Gaál Gyula
Ügyvezető igazgató


Novák Ágnes
Ügyvezető igazgató


Tomcsányi Dóri
Tervező és alapító

14.15 – 14.45
SZÜNET
14.45 – 16.00
IV. PANELVITA: A KERESKEDELEM SZEREPE A DIVATBAN
A kereskedelem ad teret annak, hogy a végfogyasztó találkozzon magukkal a termékekkel, illetve azzal a jelenséggel, amit márkaként azonosít – legyen szó online vagy offline disztribúciós csatornáról. Vajon mi határozza meg egy cég sikerét ezen a területen?
Moderátor: Szűr-Szabó Péter, közgazdász

Gém Péter
Ügyvezető igazgató


Csoknyay Zoltán
Ügyvezető igazgató


Garam Judit
Tulajdonos


Bienerth Sára
Freelancer Buyer
GALÉRIA
























